Direktlänk till inlägg 9 juli 2013

Ojojoj!!

Av Frida - 9 juli 2013 21:42

De va ett tag sen ja!

Har haft fullt upp med massa olika saker :-) .. Jobb, vänner & familjen..

Idag då blev de jobb till halv 4 sen hem för umgås med finaste vän Sandra & hennes son. Så roligt vi kan ha alltså . Haha puss på er ?

Sen har vi bara snosat omkrin Elliot somnade vid kvart över 6 jätte trött stakarn :( Jamie myste omkring med mig till halv 8 typ kollade bompa och myste lite .. Min stora busunge.

Iaf i lördags som va blev de Leksandsommarland med alla tre barn .. Fy sjutton va kul vi hade.. Haha dom åkte jag parise hjulet för första gången i mitt liv och jag höll på DÖ!! De ända jag tjatade om direkt när vi kom in på Leksandsommarland va parise hjutet. Sen börjar den åka och jag får panik .. Usch blundade och sjöng imsebimse spindel.. Usch älsk retar mig en idag över de där.. Men men sånt är livet.. Sen skulle jag åka stora vatten kanorna.. Herregud kom upp till andra trappan Sen vände jag ... Varför har jag blivit höjd rädd ??? De är fan en gåta.. Hmm

Ne nu godnatt allt.. Imorgon ett kort arbets pass sen hämta mina kära barn och umgås med dom hela dagen.. Längtar <3
Värdens bästa föräldrar man har som ställer upp i vått & torrt!! <3

Ledig torsdag då blir de äventyr med Sandra & Linus :-)))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 2 oktober 2013 21:46


Idag är de 1 år sen vår lilla kille vart svårt sjuk, han svävade mellan liv & död, å de va en fruktansvär historia.. Nu idag när jag tittade igenom bilderna på honom och hans historia så grinade jag som aldrig för! Hemska resan finns kvar inom mig oc...

Av Frida - 4 september 2013 22:08

Inte haft alls tid att skriva här, men lite info kan ni väl få.. Som ni nu vet har min son blivit 2 år :) haft kalas hela helgen som varit fick allt han ville ha märks de som :-) lycklig liten pojke :-) även delar han med sig till sin lillebror :-...

Av Frida - 16 augusti 2013 14:31

Idag är ingen vanlig dag utan de är Elliot"S födelsedag hurra hurra HURRA :-) 1 år redan galet så tiden rinner iväg.. Du har varit med om mycket hjärtat men en kämpe som du så klarar du allt ...

:-)

Av Frida - 1 augusti 2013 10:32


God dag! På väg mot furuvik då med mina finaste bästa pojkar, & släkt på min sida med barn :-) kan man bli mer lyckligare :-) .. Ja i mitt liv har de väl inte hänt så mycket mest jobbat och haft mig varit lite saker men de är över och allt bör...

Av Frida - 25 juli 2013 08:39

Vilken härlig dag igår alltså! Båt tur med finaste grabbarna & svärfar! Så skönt att bara komma ut på sjön & va njuta av dagen och inte göra massa måsten.. Idag är de 18 grader varmt redan nu ?!? Ja då lär vi få de varmt idag igen då :-) tråkigt ...

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards