Direktlänk till inlägg 5 juni 2013

Godkväll

Av Frida - 5 juni 2013 21:15

Vart lite sovmorgon för mig till 9 sen frukost och sen upp på vc, hem sen villade då lite för alla andra sov som stockar ;-) hihi
Gjorde vi lite lunch sen tog vi en lång lång promenad när älsk åkte till jobbet förbi deras morfar också och senare vidare hem ! Avslutade kvällen med ner till sjön så härligt att bo som vi gör! Och vi trivs så otroligt bra! Att få bo utanför Mora är UNDERBART :D

Nu ser jag på lite film och känner att sängen anropar ;-) hörs hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 2 oktober 2013 21:46


Idag är de 1 år sen vår lilla kille vart svårt sjuk, han svävade mellan liv & död, å de va en fruktansvär historia.. Nu idag när jag tittade igenom bilderna på honom och hans historia så grinade jag som aldrig för! Hemska resan finns kvar inom mig oc...

Av Frida - 4 september 2013 22:08

Inte haft alls tid att skriva här, men lite info kan ni väl få.. Som ni nu vet har min son blivit 2 år :) haft kalas hela helgen som varit fick allt han ville ha märks de som :-) lycklig liten pojke :-) även delar han med sig till sin lillebror :-...

Av Frida - 16 augusti 2013 14:31

Idag är ingen vanlig dag utan de är Elliot"S födelsedag hurra hurra HURRA :-) 1 år redan galet så tiden rinner iväg.. Du har varit med om mycket hjärtat men en kämpe som du så klarar du allt ...

:-)

Av Frida - 1 augusti 2013 10:32


God dag! På väg mot furuvik då med mina finaste bästa pojkar, & släkt på min sida med barn :-) kan man bli mer lyckligare :-) .. Ja i mitt liv har de väl inte hänt så mycket mest jobbat och haft mig varit lite saker men de är över och allt bör...

Av Frida - 25 juli 2013 08:39

Vilken härlig dag igår alltså! Båt tur med finaste grabbarna & svärfar! Så skönt att bara komma ut på sjön & va njuta av dagen och inte göra massa måsten.. Idag är de 18 grader varmt redan nu ?!? Ja då lär vi få de varmt idag igen då :-) tråkigt ...

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards