Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Frida - 2 juni 2013 16:18

Jahopp idag mår man väl som förtjänar vill säga, mådde bra imorse och trodde de inte va så farligt men nu har de blivit värre!! Hmm :/ antingen är de väl nå åska på gång. Känns som de behövs ..

Igår så va de party så jävla kul . Fick med mig min allra bästa vän Jessica så vi söp ikapp ja och hon och höll varandra sällskap hela kvällen. Vi sviker aldrig varandra! <3 som ett bad runt oss som aldrig kommer lyckas släppas.. Istället för in på ljungan så tog vi raggar tur i en raggar bil ;-) kungelikung !! Vi kan vi .. Där rocka vi på allt.. Haha åkte hem i skaplig tid mitt huvud höll åå explodera men nästa gång utgång blir då Inge jobb på morgonen och inte va vaken sen halv 5.. Annars hade jag nog rockar på länge igår.. Men men ;-)

Idag blir de lugnt ligger i sängen och drar mig nu medan alla pojkar åkte ner för fixa båt plats :-) älskar sängen men även ikväll tar jag ut min Man och bjuder han på Bio :-)

Hoho mycket får man höra .. Snacka om falsk!! ;-) på kommen och fy tusan va pinnsamt.. HAHA ?

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards