Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Frida - 26 juni 2013 22:31

Inte bloggat på ett tag men har faktiskt inte tid får se ifall man ska lägga ner de eller hur man gör! Men förstår de finns vädligt nyfikna människor här som är så jäkla intresserade utav mitt liv så kanske ska fortsätta annars går kanske deras liv under ? Vem vet ;-) haha

Iaf shoppat lite idag otroligt nöjd av de ja köpte bestämt lite mer produkter också .. Haft en halv dag utan min Jamie som kom hem 9 ikväll som följde med S till Borlänge även köpt en pool har dom gjort! ;-) så nu blir de bad på gården jag som är en som badkruka trots jag badade i maj!! Så en stor pool kommer bli asoome ;-)

Spenderat dagen med mini me vi åkte på dollar sen hem och har haft mysigt faster Johanna kom på besök så vi åt donken och hade soff häng ;-)

Nu tar jag och sover lite jobb två dagar nu sen ledig helgen !!

Så finaste vän Natascha jag har uppdaterat inte alls mycket men i telefon samtalet du får imorgon så får du veta lite :-) PUSSSSSSS

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards