Alla inlägg under november 2012

Av Frida - 30 november 2012 23:16

Idag har de varit lugnt för min del! Feber igår så blev inte alls mycket att göra idag! Även älsk stannade hemma för jobbet idag för att ta hand om mig + våra två små hostande pojkar <3 men Jamie springer runt som ingenting han är för go! Elliot myser på i famnen nästan hela morgonen! Sen vid lunch då blev de lite sova för dom & mys för vår del! <3 även har jag haft på mig min bästa snoben pjams underbart skön & älsk sprang runt i min morgonrock rosa och underbart härligt! Även svärmor tyckte de då hon lånade den av mig i onsdags när dom satt barnvakt, hon ville med ha en! ;-)

Även kom Emil och hälsa på vid 1 men blev att dom Åkte igen skulle på vårdcentralen med Jamie för hand Jack i pannan :/ lille vän ramlade föra veckan! Fick Lima ihop honom ! Vännen då! <3 sen Kom dom hem vid 5 med pizza! Va en sån dag idag men gör ingenting! Även massa gott till kvällen! Haft iaf en mys kväll störta storebror & mellan storebror somnade kl 8 och då vaknade lillebror blev de
Mys med honom till han somnade igen kl 9. Haft även fil maraton på kvällen här först en film på viastat familj sen en på nordisk och en på en till viasat kanal! Jaja nu sova med min man <3 men först blev de ut med hunden! Sen även kommer de hända nå roligt snart som vi längtar!! LOVE !! :D även kom Robert & Janina och hälsa på mig <3 så roligt <33

Godnatt

Prinsarna våra <3

Av Frida - 29 november 2012 11:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Frida - 26 november 2012 19:03

Idag har de varit en lugn dag efter natten! Då älsk kom och väckte mig klockan halv 12 inatt för Jamie älskade vän hade Krupp! Så älsk tog på honom täcke gick ut med honom, men inte vart de nå bra så då tog han en dusch med honom! Men inte vart nå bättre vi kläde på honom kläder för sedan tog älsk en promenad med honom! Men inte hjälpte !! Usch jag va så otroligt vår finaste J andades så konstigt :/ men sen kom dom tillbaka och de blev Inge bättre så då åkte de till akuten! Dom kom sedan hem halv 5 på morgonen :( va så otrolig så jag vaknade somnade vaknade somnade! Men sen kom dom hem! Då la vi honom satt in baby vakten till han och så gick vi och sov! Men vaknade ändå fram & tillbaka för hålla koll på honom <3

Sen vaknade Elliot klockan 7 vela ha lite mat men somnade igen! Så kvart över 9 vakade vi sen! Gav medicin sen tog jag & Jamie på oss kläderna och åkte till mor & far sen vidare till Maxi för handla lite! Sen hem och då åt vi frukos sen ville Jamie sova lunch då så la jag mig död på soffan! Va helt slut! Så älsk va hemma från jobbet idag för hjälpa mig hemma & även få sova lite! Vid 3 kom han upp så Elliot hade även också en sov dag med pappa :)

Nu har vi nyss ätit för en stund sen så åkte älsk & Jamie för hämta Kevin hos svärmor! Ikväll ska jag och älsklingen mysa med chip & dip och godis till en bra film sen sova och mysaaaaaa <3 härligt måndag :)

Av Frida - 25 november 2012 20:44

& väldigt bakis efter helt kung kväll!

Idag mår jag som man förtjänar efter en sån kväll som va igår! ;-)
Blev julmarknad med Emilia & Jenny & David + min lilla familj <3 sen fika hos pappa efteråt ! Direkt till Mora efter se fira Sophia som fyllde 13år! Grattis :) även bästa Janina fyller år idag! Vi hade grymt kul igår, måste göras om <3
Blev hämtmat, men direkt Inge gått va de! Dessa som gjorde maten gjorde fan helt fel! Usch blir äcklad så som de gjorde! Aja nu ska jag sova för en trött tjej som mig måste verkligen sova nu eftersom upp tidigt imorgon för ta hand om mina små gryn!! Bästa älsklingen har tagit hand om barnen hela dagen! Gjort allt för inte jag mått så otroligt bra! Men tack baby för de! Älskar dig mest min bästa halvaaaaa! <3

Ne godnatt Frida Andersson ska ny sova när klockan står på 20:44

Av Frida - 23 november 2012 00:06

Idag har de varit som sen i onsdag på morgonen! Upp kvart över 8 klä sig borsta tänderna sen iväg på gymmet! Så sjukt jobbigt men helt underbart efteråt! Börja köra med 30 min på springbandet sen 20 min Crosstrenier ! Sen tog vi en tur på Inter sport syster M köpte en ny dress som även ja kommer gör snart! Grymt skön och mys! Sen åkte vi vidare hem till mor & far kaffe blev de där, de andra åt frukost men inte jag vi tog en drick efter träningen så hade inte alls lust för nå frukost :/ men men så är de!

Satt där tills klockan vart 1 sen hem till min familj för lite mys innan älsk skulle iväg på kvälls jobb! Janna kom vid 4 blev pannkaka & sylt & grädde sen höng på soffan efter de !! Visade även lite kläds visning på vad som kommer bli i helgen! Fröken Andersson ska ju som sagt ut på galejjj på lördag med Janina! Kommer bli grymt är sjukt taggad... :) så Imorgon blev de igen träning fick ett mess nu av syrran men vi kör igen på måndag! Så passa på åka på stab tidigt med finaste Jenny! Alltid lika trevligt jag och hon :) pratar om allt <3 tack för du finns jenny!! Så blir lite handling där för mig som ska has inför lördagen!!

Denna kväll slutade med en dusch med bästa pojkvän massa lek och bus vart de! Haha vi kan vi! Skratta åt allt!

Tar mig iaf en PW innan frukost imorgon! Men imorgon får barken väcka mig!! :) puss he

Av Frida - 23 november 2012 00:06

Idag har de varit som sen i onsdag på morgonen! Upp kvart över 8 klä sig borsta tänderna sen iväg på gymmet! Så sjukt jobbigt men helt underbart efteråt! Börja köra med 30 min på springbandet sen 20 min Crosstrenier ! Sen tog vi en tur på Inter sport syster M köpte en ny dress som även ja kommer gör snart! Grymt skön och mys! Sen åkte vi vidare hem till mor & far kaffe blev de där, de andra åt frukost men inte jag vi tog en drick efter träningen så hade inte alls lust för nå frukost :/ men men så är de!

Satt där tills klockan vart 1 sen hem till min familj för lite mys innan älsk skulle iväg på kvälls jobb! Janna kom vid 4 blev pannkaka & sylt & grädde sen höng på soffan efter de !! Visade även lite kläds visning på vad som kommer bli i helgen! Fröken Andersson ska ju som sagt ut på galejjj på lördag med Janina! Kommer bli grymt är sjukt taggad... :) så Imorgon blev de igen träning fick ett mess nu av syrran men vi kör igen på måndag! Så passa på åka på stab tidigt med finaste Jenny! Alltid lika trevligt jag och hon :) pratar om allt <3 tack för du finns jenny!! Så blir lite handling där för mig som ska has inför lördagen!!

Denna kväll slutade med en dusch med bästa pojkvän massa lek och bus vart de! Haha vi kan vi! Skratta åt allt!

Tar mig iaf en PW innan frukost imorgon! Men imorgon får barken väcka mig!! :) puss he

Av Frida - 20 november 2012 22:27

Av Adde & Jessica! Har varit lite rädd nu mot kvällen utav allt som händer!
Då har man fina vänner som kommer och besöker en på kvällskvisten ! Tusen tack fina vänner för ni kommer så fort man behöver er! De kallar jag äkta vänner <3
Nu har dom åkt för en stund sen så nu är äntligen min älskade pojkvän på väg hem! Han ringde mig nyss och jag sa skynda mig hem älskling! Å sa han älsklingn jag är strax hemma då ska jag ta hand om dig och krama om dig! Älskade du gör mig så lycklig <3 älskar dig !!!

Snart är du hemma baby <3

Älskar er MINA killar <3

Av Frida - 20 november 2012 17:11

Vart det idag men Jenny! Blev lite smått till henne & lite till mig, köpte mig ett halsband & en kofta sen blev de en hel drös till mina älskade små prinsar <3 hittade även en otroligt liten kostym på hm som kära Jamie ska få ha på jul, Elliot ska få ha tomte dräckt :)

Blev lite handling sen hemåt ! Tack Jenny för hjälpen & sällskapet! :)

Hemma sen blev de lunch med finaste sambon, barnen sov när jag kom hem .. Sen drack vi kaffe och sen kom Janna en sväng för lite snack en snabbis.. När älsk hade åkt kom Vicky på besök och även Jessica sen! Mycket besök idag! :) trevliiiigt

Jessica åkte hem nyss, fixade hennes hår och vi snackade skit! Så sjukt trevligt vi har alltså, skrattar åt allt! Tack gumman för vi är tillbaka saknat din humor & allt sjukt mycket! Sen tack för de finaste smsen <3 bästa vännen min <3

Är så glad att de finns så otroligt fina människor runt om mig!! Puss på er <3

Nu mys med barnen innan läggdags för dom!! Trevlig kväll

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards