Alla inlägg den 13 november 2012

Av Frida - 13 november 2012 23:16

Har varit underbart bra, vaknade med mina prinsar.. Älsk hade börjat jobba så gick upp gjorde välling åt Elliot sedan satt på teletubbies åt Jamie! Såg på bordet så låg det ett paket med ett kort som de stod " grattis värdens bästa älskling / dina pojkar <3 "
Helt underbart va glad man vart då! Bra start på dagen! Sen blev de ut med Texas sen in äta frukost sen leka runt med Jamie medan Elliot sov!

Jamie tog din sov tur vid 11 och 12 kom systrarna Andersson! Fika mina tårtor jag gjort sen ingicks vi med snack & hade de väldigt trevligt!
Sen blev de sminka & ha sig för middagen vi hade på strand klockan halv 4 !! Blev stressigt där vid 3 då älsk och faster Johanna & farmor kom ! Fick en otroligt fin tavla av dom med en dala häst, Marita sa att sen va extra beställd för mig :)) TACK :))

Sen åkte syster J och vi in!

Otroligt go middag på strand ! Efter de blev de hem hämta bilen sedan hämta upp Evert & Janina för sedan Hockey :) bästa matchen som kan vara! Mora IK & Leksand! Självklart vann Mora och Leksand fick åka hem med sura minner ;-) hahahaha

Nästa vecka blir de tatuering hos bästa vän M! :)


Tack farmor Marita & faster Johanna för barnvakten åt våra två guldklimpar :))

Nu mysa klart med älsk innan läggdags för oss! Imorgon blir det Falun hela dagen!

Natti!!!!

Tusen tack alla kärare för gratulationerna :-D

PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards