Alla inlägg under december 2012

Av Frida - 29 december 2012 23:34

Är jag verkligen! Dags för läggdags för lilla mig!

Idag fick jag köra Kevin till min syster för han skulle leka med Liam så blev de även över nattning dära! Så hemma har älsk varit med de små prinsarna medan jag även svängde förbi Janina på vägen hem och fick en sån otroligt snygg klänning av henne! Nu vet jag allt vad jag ska ha på nyår :D

Som sagt snart är de nytt år och detta år som har varit har både varit helt fantastiskt och dåligt! Men en frisk Elliot har vi så nu är allt vara jätte bra :D

Ne natten för mig nu! Imorgon blir det lite fix och så!

XOX

:)

Av Frida - 22 december 2012 23:47

Stress dag jooooo taaaaack!

Handla alla julklappar ( Check )
Allt till julbordet ( Check )
Julgranen blir allt imorgon som även storstädningen blir!

En toppen dag varit iaf lite tjafs på morgon kvisten men löste upp sig rätt fort! :) vi har skrattat pratat och haft en helt underbar dag jag & min fina pojkvän! <3

Imorgon blir de uppesitta kväll med mor & far som kommer ner blir ett glas vin och bingolotto! Hoppas på vinst! Hade inte setat fel ! ;-)

Godnatt

Av Frida - 20 december 2012 00:08

Idag har de varit fullt hus med besök hit och dit! Fick fin besök av Carolina & Novis! Som jag saknat dom två godbitarna !! <3 massa snack och kaffe.. Sen blev de lägga Jamie efter ett tag dom hade lekt Novis & han! Så fort Novalie gick så följde Jamie med. Han tyckte nog lika som jag att de va roligt att dom kom =)
Sen när Jamie vaknade igen hade alla åkt hem och han kändes lite varm! Så kollade febern och de hade han 38,5 lille vän! Så myste framför tv med barnprogram tills klockan vart 7 och sovdags för vännen! Innan han sov fick han en Alvedon och välling och somnade som en stock efter det! Älskade killen mammas <3


Fick sent besök också av Cissi & Stefan!!! Sen inväntade jag sista programmet av " mordet i Sandhamn " skit bra avsnitt verkligen! Tro vad man ska se nu på kvällarna då! Hmm Jaja slut på se nu! Elliot somnade vid halv 9 eller la han då så låg han och prata och sen somnade han fint!

Imorgon dejt på stan med J & S kommer bli super kul. Blir nog fika och sen skulle S leta några julklappar! Elliot blir med mig och Jamie får vara med faster för hon längtar så efter honom & han efter henne :) mys

Jaja utlandsresa i sommar hur ska de gå! Jag som är så flyggrädd ! OMG säger jag bara! Klarade nästan inte av resan till turkiet som va bara 4 timmar! Jaja men får stå ut! Ska bli skönt iaf!


Ne nu sova klockan är mycket och har en full späckad dag!!

Godnatt alla fina

Vänner ni är så älskade utan mig! Ni är bäst <3

Min familj jag älskar er oändligt ni lysser upp min dag extra mycket! Massa massa kärlek till er <3

Av Frida - 18 december 2012 00:37

& vi är vakna! Har tittat på två tjej-filmer ikväll, eller ja en hel och en halv! Men dock fick jag lov att trycka på sluter på den sista för älsk va irriterad på de som ja !! Men men inne i tjej filmen vart han också när han kom hem ;-) haha

Dagen har varit bra! C har vari på besök hela dagen typ! Åt mat i h snackade & lekte med barnen!

Ne nu är de dags att sova för min del men inte för spel missbrukaren S ;-) haha säger godnatt med mina pälsdjur Kira & Texas!

Godnatt

Av Frida - 15 december 2012 23:06

Idag blev de en vända in i noret för handling så tog på mig de och åkte iväg i snöstormen! Inge trevligt alls men men gick bra kom hem utan att köra ner i diket! Såg även två som hade gjort de inte kul alls!
Sen har vi haft en sur dag både jag och älsk! Men såna behöver man tror jag! Haft iaf en helt otroligt mysig kväll! Kärlek förstärkt med lite tjafs ibland faktiskt! Sånt som är sånt som blir! Jaja ne nu blir de sova med underbara mannen i mitt liv!! Jag älskar dig & du mig jag vet ;-) hihi

Godnatt alla fina läsare!

Även tack alla fina vänner som finns och verkligen viasat att ni bryr er så mycket! PUSS!!! Älskare er..

Man ska vara rädd om varandra! <3

Av Frida - 12 december 2012 22:19

Har varit bra ! Jamie somnade i vanlig ordning kl 7 och Elliot efter medicinerna! Så jag och älsk passade på en sån här dag att äta gott och sluta med en varsin ben&jerry i soffan till en bra film! Myste på bra där! Hur mycket ben&jerry vi äter minskar de Inge i frysen ;-) underbart bra!!!
Imorgon blir de återbesök i Falun med Elliot så Jamie stannar hemma hos mormor & morfar medan! Slipper han åka så långt får han va hemma och leka med mormor & moffa istället! :)

Ne nu säger vi familjen Pers/Andersson godnatt ! En dag hoppas jag allt de blir pers hela familj! Frida Pers skulle de passa ?? Ja klart de eller vad säger ni läsare ? :)

Älskar dig min man och alla mina älsklingar <3

Av Frida - 12 december 2012 12:21

Trött som tusan idag igen! Inge sömn inatt heller då barnen busar med sin mamma ! Då dom tappat nappar ska ha välling och allt sånt! Så väldigt sliten mamma så pappa fick komma hem och hjälpa till.. Erbjöd sig själv då de va jätte snällt :) nu ska jag isf dra täcket över huvudet och bara sova !!

Tack älskling för du är så omtänksam! Du är bäst & jag älskar dig med av allt min kära <3

Vi hörs senare

Av Frida - 11 december 2012 21:53

Godkväll! Dagen har varit tuff inte sovit alls mycket kväll så barnen vaknade och höll på sen 12 inatt! Så hoppas på en skön sömn inatt ! Nu skulle jag se film men de får jag inte då prinsessans i huset sätter sig på datorn och ska leka ! Tok Fia..

Fick inte se film så då släcker jag och sover!
Älsk skickade jag iväg på träning och så..

Godnatt!!!!

Älskar mina barn, djur och sambo! Puss på er <3

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards