Alla inlägg den 7 december 2012

Av Frida - 7 december 2012 22:42

Har varit skoj!

Först vakna mys med käraste pojkarna i sängen sen lyssnade vi vaggvisor i sängen och åter upp för lite frukost sen blev de iväg för mig och träffa Jessica och Janina! Jessica och jag tog en stan runda sen hem för lite
Pyssel här!
Senare på dagb åkte baren och jag upp till mor & far som hade besök av Kent och Agneta! Åt smörgåstårta och skrattade och hade de grymt kul! Kent och pappa lekte med Jamie och se skoj men kan nog säga att de ca nog mest dom som lekte!! Haha vilken syn!
Nu hemma tagit mig en dusch och snackat med mina flickor för åkturen Imorgon! Kommer bli awesome !! :D

Nu blir de sen sen seeeeen middag sen umgås sen läggdags för klocka rinner tidigt :))))

Ha en toppen kväll alla finna som läser! Kramar

XX

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards