Alla inlägg den 6 december 2012

Av Frida - 6 december 2012 01:15

När hjärtat kom hem va jag arg på honom för lite små saker ! Men löste upp sig bra! Tror allt lite hormoner finns kvar av graviditeten! Vi har iaf setat och pratat om allt och ingenting i 2 timmar och vi känner oss fortfarande inte klara men resten får vi prata om imorgon! Är så underbart att ha dig Stefan som pojkvän, sambo + man kan prata med som sin bästa vän, även du öppnar allt för mig är helt underbart! Sen dagen vi blev tms har du sagt allt till mig och jag dig! Vi är som jorda för varandra<3 lovely!

Nu är klockan väldigt mycket! Men underbar midnatt med bästa S <3

Godnatt hoppas även ni andra har de lika bra som man själv har det! Kan faktisk inte begära mer en vad jag har! Har absolut de bästa man kan önska sig! Är älskad av mina vackra barn och av min sambo! Lika dom av mig <3

Livet är underbart <3

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards