Alla inlägg den 4 december 2012

Av Frida - 4 december 2012 21:30

Blev en lugn dag idag igen! Inne med varm brasa och bara mysa med man & våra små söta barn! Sen när älsk åkte till jobbet blev de mys med Jamie i soffan, Elliot sov sen har vi lekt och haft de allmänt bra! :)

Strax besök av Emil & Janina! Tervligttttt :)
sen blir de se Film med baby som kommer hem snart :D


XOX

Av Frida - 4 december 2012 00:59

Ja de kan man lugnt säga att de är! Upp 7 skickade med Kevin med min mamma imorse då hon jobbar på hagen! Så passade perfekt de! Så la vi oss åter igen och vi fick sova till halv 10 då barnen vaknade efter varan :) mys i sängen hade vi otroligt mysig morgon med alla mina tre pojkar <3 kärlek de!!

Sen blev de frukos för dom medan jag tog en kall biltur till Mora för vecko handla lite! Fick med min Jenny på de så snack om allt de som hände igår och som VANLIGT snackar dom andra två skit! Herregud ja! jösses hur de orkar alltså!! Sen skjutsa hem henne efter de så blev de hemfärd till mig och laga lunch med finaste pojkarna på hela denna värd <3 sen åkte älsk för kvällsjobb och vi andra lekte omkring! Jamie är 15 månader och helt underbar mot sin lillebror! Om Elliot börjar grina lite så komme han springandes och ger honom nappen! Så fina så! Å även klappar han fint på huvudet <3 KÄRLEK

Även kom Janina & Emil hit på kvällsbesök! Jätte trevligt med besök tackar man aldrig nej till! Titta film och snackade om allt ;-)
När min sambo kom duschade vi en varm dusch sen myste vi till en varm brasa och en bra film & bara kramades och hade det väldigt bra! <3

Ne nu ska jag säga godnatt! Mitt löshår är ute ur bilden nu så på lördag blir de nya förändringar då tjejkvällen kommer igång :) gilla'S stort!!!

Ha de bra
& godnatt

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards