Alla inlägg under april 2013

Av Frida - 29 april 2013 21:52

Fick lite sovmorgon idag till kl 10 över 6!! Wihooo myste i sängen efter de med prinsarna sen gick vi upp och åt frukost :-) efter de kollade vi tv och lekte runt! När dom somnade så passa jag på städa allt :-) han precis klart till Jamie vaknade, så vi kollade lite tv sen kom syster yster J och L på besök så då vaknade Elliot också :-) lekte på gjort de små grynen och vi hinka kaffe innan vi gjorde oss klara för stan. Blev lite shopping för mig två grymt snygga tröjor på still ;-) lycklig jag.

Vecko handla check sen blev de hem hinka kaffe med Cissi och barnen lekte på. :-)

Nu ligger man i sängen äntligen efter en varm dusch med Älsk sen hjälptes vi åt och byta sängkläder ;-) hihi mysit är va de är! <3 ne men godnatt på er

... Ja du säger de ;-)

Av Frida - 28 april 2013 23:08

Så Natascha Nilsson nu har jag gjort en uppdatering av min helg ;-) hihi puss fröken

Av Frida - 28 april 2013 23:08

Så Natascha Nilsson nu har jag gjort en uppdatering av min helg ;-) hihi puss fröken

Av Frida - 28 april 2013 23:06

Har varit mycket i helgen veckan, dock mest jobb vart med mina underbara pojkar och shopping och lite sånt.. I helgen blev de jobb dock bara till halv 12 i lördags och idag började jag kvart i 6 så då blev vi bjudna upp till Sälen hos syster yster & Per på middag även sova kvar så barnen blev hos faster och farmor för att ha skoj där!!

Kom dit i Sälen vid 4/5 sen hade vi det grymt trevligt grilla och basta och hade de otroligt bra sovmorgon till halv 12 och sova en hel natt gjort så våra kroppar har åttehämtatsig...

Även hände de lite saker som ja.. Haha de som hände i Sälen stannar i Sälen ;-)

Nu dags för sängen efter ett kväll jobb och mys med min älskade man <3

Av Frida - 26 april 2013 20:38

Idag så blev de jobb från 7 till 15! Sen blev de stan och utreda lite ärenden blev lite shopping också ;-) hittat så mycket och alla är nöjda :-)
Hämtade även mina två älsklingar som varit hos faster efter älsk börja jobba!! Som även Jamie ska sova hos imorgon och Elliot hos farmor! Jag och älsk ska unna oss en natt i Sälen hos syster Jenny och per. Med lite basta och nå alkohol halter ;-)
Så efter jobbet imorgon så blir de hem pussa mina älsklingar riktigt noga sen packa åt dom sen vidare till deras farmor & faster för spendera dagen/natten där :-) som dom längtar att få ha dom små prinsarna hos sig :-)

Cissi kom på besök vi har pratat gamla minnen.. Haha tänk va vi varit ute på ;-) haha
Nu blir det lite skilda världar innan älsk kommer hem sen mys med honom ??

Jag kanske inte är den bästa personen jämt men man har sina dagar och de är nånting man måste acceptera! Trevlig helg allesammans!

?

?!

Av Frida - 25 april 2013 17:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards