Alla inlägg den 14 april 2013

Av Frida - 14 april 2013 20:49

Vilken underbar dag !

Upp tidigt med mina fina prinsar kollade på filmen bilar sen åt vi mysig frukost och sen tog vi en sov stund och upp igen vid 11 och åt lunch och sen fick vi besök av Sara så vi pratade lite och sen lekte med barnen !

Nu mysis i soffan med min man <3 barnen sover sött och som vi älskar er våra hjärtan. De bästa valet vi gjort i hela vårt liv <3 åh så glad man är att ha de bra, skulle aldrig kunna lämna mina barn. Jag fattar inte hur folk kan lämna sina barm. Sitt kött & blod. Ne usch vill inte ens tänk tanken hur slut
Man är då!!! Men men de finns folk till ALLT!

Ne nu mys.

Puss & hej .. Tack mina fina vänner och familj för stödet ni ger mig! :D hoppas du öppnar dina fina ögon nån gång och inser vad du har för skit. Du förtjänar bättre .. Vi alla hoppas och ber verkligen..

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards