Alla inlägg den 17 april 2013

Av Frida - 17 april 2013 21:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Frida - 17 april 2013 13:54

Idag blev de upp tidigt kl 6 igår fick jag iaf sovmorgon till 7 men inte idag.. ;p
Blev äta frukost sen upp till mamma & pappa och dricks lite kaffe innan BVC med Elliot . Gick jätte bra dom tycker han är så duktig. Tidig är han också sa dom med att börja klappa händer och så :-) stolta vi blir efter allt som sagts och allt han varit med om.

Besökte Natascha efteråt så barnen fick leka runt där medan vi snackade & så :-) på vägen hem ringer fröken också så barnen fick sova lite sen lunch idag, som slocknade direkt vi kom hem så jag & Natascha pratade i 1 timme & 45 min innan vi pratat klart;-) haha ja vi kan prata vi ;-)

Nu är mina små Prinsar vakna så får se om de blir en sväng till Noret igen då dom ringde och frågade om jag ville jobba mer i sommar en vad jag fick så de säger man ju absolut inte nej till :-) Ska bli sååååå kul :-)

Ne dags storögt lite nytta! Tatuering bokad också :-) kommer bli så fint med mina pojkars namn på armen. Mina guld prinsar ????.

Får se om vi hörs senare!

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards