Alla inlägg den 8 april 2013

Av Frida - 8 april 2013 22:54

Har varit jätte bra, Jamie har tittat på filmen bilar nästan hela dagen medan jag har städat och Elliot kryper efter mig han :-) så duktig sååå<3 efter de tyckte jag vi skulle gå ut i värmen och vi lekte där och hade de jätte skoj. Sen kom fastrarna en sväng och sen min älskade mamma och berättade värdena tråkigaste nyhet! Usch jävla gubbjävel säger jag bara finns inte ord för såna som dig..

Önskar min bror fick sitt liv tillbaka <3

Barnen somnade vid 8 vi kollade bilar och myste i en extra timme idag. Hade jätte mysigt med mina små troll..

Ne nu vill mina ögon lock slockna.



- att du kan göra så här tycker jag är väldigt dumt.. Tänk på .....

Av Frida - 8 april 2013 13:35

Ja natten har varit full rulle både Jamie och Elliot har hållit på. Så de vart springa runt för oss inatt och in i bord och allt.. Haha ja herregud vilken rolig natt vi har haft Älskling. Skrattat och gått in i saker för de va så mörkt. Nästa gång detta blir så får vi tända lampan ;-) haha

Nu myser vi till filmen bilar med våra prinsar innan älsk åker på kvällsjobb. :-)

Av Frida - 8 april 2013 13:35

Ja natten har varit full rulle både Jamie och Elliot har hållit på. Så de vart springa runt för oss inatt och in i bord och allt.. Haha ja herregud vilken rolig natt vi har haft Älskling. Skrattat och gått in i saker för de va så mörkt. Nästa gång detta blir så får vi tända lampan ;-) haha

Nu myser vi till filmen bilar med våra prinsar innan älsk åker på kvällsjobb. :-)

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards