Alla inlägg den 11 april 2013

Av Frida - 11 april 2013 22:35

Vilken dag. Jag och Älsk har planerar i nätter och helgen som vi ska göra om morgon dagar. Så jag tar barnen på nätterna och älsk på mornarna .. Så idag sov jag ända till kvart i 11.. Super skönt så känner man hur en liten Stefan kommer in krypandes i täcket:) mysssssisss

Idag va degen kall dag så städa
Lite fixa fram saker Som ska säljas och så. Lekt med barnen och pratat med Natascha i 1 timme. Gud mitt öra va kok het när vi la på ;-) vi hade då mycket och prata om vi. Så fröken du TRO inte vi prata om dig, vi har som sagt bättre saker att prata om ;-) Ser verkligen fram emot kaffe häng till veckan :-) skönt att man har börja rensa bland folk som bara de finns lögner i.. Usch ja !! Sen kom Cissi på besök trevlig vi hinka kaffe och snacka. Dom åkte vid 8 halv 9 så jag har ätit kvällsfika och kolla serier. Nu bädda ner mig för sova. Jag hoppas på sovmorgon imorgon också ;-)

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards