Alla inlägg under augusti 2013

Av Frida - 16 augusti 2013 14:31

Idag är ingen vanlig dag utan de är Elliot"S födelsedag hurra hurra HURRA :-) 1 år redan galet så tiden rinner iväg.. Du har varit med om mycket hjärtat men en kämpe som du så klarar du allt <3 super grattis vår son på din dag..

Idag friade vi med packet öppning i vår säng sen frukost och lek och njuter av dagen för imorgon blir de kalas hela dagen lång :-) även på söndag också =)

Ja annars mår jag toppen har två fantastiska barn, riktiga vänner & värdens bästa sambo <3 livet är som sagt underbart ..

Ne nu lek med mina killar ..
Snart slutar min fina vän Sandra då blir de snack mys och film kväll :-) glad jag har en vän som du <3

Pratade även i telefon med min fina vän Jessica. På väg till Sthlm men vi ska allt ut på lite galen skaper vi också ;-) haha våra planer..

Jaja hade bra ..

Mina fina barn <3

:-)

Av Frida - 1 augusti 2013 10:32

God dag!

På väg mot furuvik då med mina finaste bästa pojkar, & släkt på min sida med barn :-) kan man bli mer lyckligare :-) ..

Ja i mitt liv har de väl inte hänt så mycket mest jobbat och haft mig varit lite saker men de är över och allt börjar komma på plats ;-)..
Dags att va social med mannen min så får mi andra ha en toppen dag ? för de ska jag ha :-)

Tar in en bild på mina finaste barn. <3

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards