Alla inlägg den 9 december 2012

Av Frida - 9 december 2012 21:44

Ja som alla vet skulle vi ha hem en till liten familjemedlem! En liten flicka blev de denna gång ! En liten Kira! Så sjukt söt! Mammas lilla älskling! Nu myser jag och hon till Beck medan älsk & Emil åkte gör köpa godis så Kira ligger i mitt knä och kurar! Så myssss! Texas ligger vid dörren och väntar in pappa sin! ;-) Barnen sover sött <3

Snart blir det mys med grabbarna !!

Ha en fortsatt trevlig kväll alla Goa!

Av Frida - 9 december 2012 15:53

Ja söndagen är här och veckan är slut om ett tag!

Igår lördag tog vi brudar en åktur till Säter dock va de lite utanför Borlänge men som sagt kartläsarern Janina sa efter avfarten att jag skulle sväng ! Så
blev en tur till säter!!
Sen blev de middag hos mig med Janina, Emil ,1 Emil 2 , Dennis och Ewelina! :) skit trevligt hade vi med spela spel och pratade och skrattade som atans! Hahaha ;-) barnen somnade efter halv 9 nångång så sov de hela natten! Eller Elliot vaknade vi 4 ! Men gör mig Inge! Som sagt min älskling va ute på galej med sitt jobb! Så han kom hem strax vi halv 2 ! Va lite full så han somnade med kläderna! Haha och snarkade som bara atans! Jaja fick mig iaf lite sömn !! Vi tog oss även nått glas vin här hemma och hade det bra! Min IQ hjärna skrattade alla åt ;-) tur att ett gått skratt förlänger livet ;-) haha

Jaja idag så är man trött och sliten vill bara sova men inte då! Har våra fantastiska barn att ta hand om! Iaf imorse vad jag arg på stora mannen i huset för han tappat ett glas i backen och låter små glad bitar ligga kvar!!! Så klart man blir förbannad! Jaja mm sams är vi iaf nu! Lek med barn ska bli nu sen pizza sen film och sova!

Ha de bra!!

INTE LÄTT ATT VARA AVUNDSJUK!

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards