Alla inlägg den 15 november 2012

Av Frida - 15 november 2012 16:37

Bästa serien som finns..

Idag känner jag mig fortfarande hängig! Så vid 5 vaknade Jamie & Elliot samtidigt så älsk hjälpte till innan de vart jobb för honom!

Fick Elliot och somna om men lille Jamie vägrade men somnade åter om igen bredvid mig!! Ville sova hos mamma sin <3 vaknade igen vid 8 då Blev det välling för Elliot och mediciner, Jamie myste på bredvid oss! Så sjukt lyxig morgon med min älskade barn <3

Frukost sen med Jamie då
Elliot somnade sen vart de lek trots min huvudvärk och trötthet :/ men vad gör maj inte för sina barn ska ha kul <3

Jamie somnade kvart i 12 då vaknade
Elliot så vart Inge sova där inte för mig, så ge E välling sen försöka gö så han somnade om men inte då ! Han va pigg så vi tittade tv och så! Ett leende från honom får man alltid när
Man tittar på honom! Kärlek <3

Sen bad jag åka ta med J & K på badhuset så jag fick lite tid och slappna av och vila lite ! Så nu sover E och jag ser på min älskade serier One tree Hill <3

Blir även pizza en som här dag!

Ne inte tid längre

E somnade i mammas famn <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards