Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Frida - 2 maj 2013 21:56

Har varit bra! Vart stan med Cissi lite fika och snack, sen vidare hem till mor & far som lånade med Jamie till gammelmormor :-) så han såg man inte fören vid 6 sen. Mammas solstråle <3 jag och Elliot tog oss en tur hem sen vidare in till Jessica/moster för lite snack och häng.. Hihi vi kan vi fröken Limtiaco ;-) sen åter hem igen så rensade dom S&K&B ut garaget för få in en båt där! Så då blev de in för mig och ställa mig vid spisen med en gnällig Elliot .. Men då kom båda storebröderna in för leka med honom så jag fixade klart allt!

Åt vi sen blev de kvällen..

Kevin så duktig att läsa så han läste för Jamie och jag och Elliot läste för Kevin :-) underbar min familj ..

Ne nu dags gör invänta sömnen .. Tjao

Av Frida - 2 maj 2013 08:50

Upp och hoppa kl kvart över 6 då älsk väcker alla för han för sovit sig.. Haha kunde Inge annat en skratta ;-)

Nu har jag lagt barnen för sova sina två timmar sen blir de in och handla lite saker inför söndag då vi ska fira Kevin som blir 8 år den 10 maj så blir lite tidig firande då han inte är hos oss när han fyller år!

Nu blir de lite vila för mig med. ;-)

Av Frida - 2 maj 2013 08:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards