Alla inlägg under maj 2013

Av Frida - 14 maj 2013 22:29

Jahopp !!

Jobb idag litet kvälls tur, även haft en toppen dag med mina barn & varit ute och lekt och haft de grymt bra.. Älsk kom hem vid 3 gjorde vi pannkakor och åt de men Jamie älskade de inte så han åt köttbullar för fulla muggar. Haha sen började kl dra så åkte till jobbet vid 5 så då åkte älsk & barnen med in för hämta k som va på nå med fritids! Dags för mig att blunda. Godnatt everyoneee!!


Lyckligare en mig GÅR DE?? Ne de tror jag inte ;-) pyss

Av Frida - 12 maj 2013 22:34

Dag!! Blev upp imorse hämta en pigg Jamie som vakna och så myste vi och lillebror han sov han. Men fick mys morgon med Jamie denna morgon så då kan man åka till jobbet glad :-) som jag älskar mina killa bäst i världen! Även fick man lite samtal av hjärtat som va hemma med prinsarna. Värdens duktigaste pappa :-) <3

Slutade 15.00 så hem va inte alls på topp trött sliten efter en hel helg med jobb, ledig imorgon sen kör vi jobb 7 dagar i sträck. Pengar pengar!! Love it...
Massa planer för inreda huset nu så bäst man jobbar på ;-) kommer bli grymt med våra planer älskling :-)
Ne dags för sängen med min älskade sambo, ny bäddat och by duschade ;-)

Om

Av Frida - 12 maj 2013 15:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Frida - 11 maj 2013 14:43

Som ja jobb hela helgen, idag blir de delad tur så slutade 11 & börjat igen kvar i 6!! Sen imorgon jobba daaaaaag! Så skönt får ha min tid med familjen hela efter middagen :-) lycka..

Ne dags för mig och mysa med mina pojkar blev även vecko handla lite idag med så slipper vi ut nästa vecka då vi kommer jobba om varandra :/ men men kommer bli bra får ju allt krypa ner hos han iaf ;-)

Kössssss!!

Mina barn de finaste som finns & absolut de bästa <3

Av Frida - 10 maj 2013 22:56

Hela daaan!

Jobb imorse även frukost på donken.. Love it! Sen blev de jobb jobb. Även förbi min bästa vän Jessica som vi skrattar och kan prata om precis ALLT! Älskar dig tjejen <3

S kom och lämnade barnen så dom fick följa med J ! Slutade 15.00 så då blev de hem och Jamie lekte med Fröken Emelie'S son Oliver väldigt söt pojk. Gud så dom lekte och hade skoj även tittade de åå Shrek som alla andra med blev fast i ;-)!!!
Sen har jag även slingat en gång till i håret! Men måste göra en gång till igen. Inte nöjd ännu.. Ne nu läggdags imorgon jobb delad tur sen söndag blev de dag tur så då har jag em & kväll tillsammans med mina alldeles egna pojkar :-) LYCKA!!

Fick även en underbar bild av älsk idag då Jamie & Elliot satt i Jamie'S rum och lekte! Åh våra underbara Prinsar! <3 massvis med lycka att få ha er i våra hjärtan <3

Av Frida - 9 maj 2013 23:14

Ut från dagen! Haft en toppen dag med Mycket fint sällskap!! Vi har grillat och lekt och haft grymt kul! Tack Johanna & Morre för ikväll!! Sen Johanna Pers nu taggar vi 1 juni !!! ;-))

Ne ni dags att sova för i helgen väntas jobb !! Kör igång med 7-15 imorgon.. Så trevlig helg alla ... :-)

Av Frida - 8 maj 2013 20:27

Idag fick jag sovmorgon av älsklingen! Sen när man kom upp då sov dom andra :-) så åt frukost i lugn & ro sen tog jag en dusch och fixade mig sen vidare ner på stan för möts upp Jessica! Jamie fick följa med ÅH han charmade alla som gick förbi! Hehe våran lilla charmtroll<3

Sen kom Sandra och vi tog oss en kaffe och en runda på stan !! Även kom pappsen med Elliot innan jobbet :-) köpte iaf en nya keps åt Jamie & sling medel till mig :-) ska bli lite mer blond en va de är i ;-)

Ne nu invänta mannen i mitt liv för ta igen dagarna vi missat att mysa! Så nys faktor på hög nivå kommer de bli ikv!! Imorgon röd dag då blir de grill mys med fina vänner :-)

Jamie & Elliot de bästa i mitt liv. Föralltid i mitt hjärta <3

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards