Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Frida - 18 januari 2013 18:00

Hallå..

Har som sagt inte tid att blogg längre då jag har fult upp. Tur vissa förstår de iaf men tyvärr gör inte andra de. Tråkigt nog men men inte mitt fel att vissa födds tröga..

Iaf idag blev de frukost mys med mina 3 pojkar <3 sen fixa sig klart för luncha med underbara flickor <3 mycket snack & lite shopping !! Fick med mig hem en otroligt snygg tröja sen lite shampho & sånt :)

Sen blev de köpa hem mat till Älskligen som skulle iväg och jobba sen kom underbara Carro & Novis hit vi har fikat, dansat & lekt :) även haft lite fredagsmys med ostbågar & teletubbies :D <3

Nu har dom åkt hem och så vi fortsätter väl på med fredagsmys & Teletubbies <3 Elliot middags lur va inte alls lång utan nu är han vaken så nu blir de mys med mina två små prinsar <3

Till kvällen blir det varma mackor i ugn sen film med mitt stora Hjärta <3

Imorgob hockey med brudarna då blir de dansa järnet ;-)))

Den 26 du är väntans längtad ;-))
Kommer bli grymt ...

Puss & hej ha en underbar helg alla fina :D

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards