Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Frida - 19 januari 2013 14:17

Fick ett samtal idag då jag blev riktigt riktigt jävla förbannad och de är väldigt sällan jag blir de!!

Så ringd även upp de som snackar skit och jag säger bara herregud till att vara så omogen att klaga över min blogg alltså de jag skriver, skriver jag vare sig NI vill eller inte med ren jävla sanning är vad de är... Men om de är något DU inte gillar ring upp själv då eller så slutat du bara läsa min blogg.. Ganska lätt att göra.. Men mitt liv verkar tydligen vara så intressant så att du måste !!! Pinsamt... Vuxna människor men beteer sig som 3 i huvudet... Skandal..

Ring mig själv nästa gång du har några funderingar om min blogg !!! ;-)

Ne nu bättre saker för mig en skriva här..

Hockey står på schemat.. Puss hej


Fuck you all bitches ;-)))

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards