Alla inlägg under januari 2013

Av Frida - 1 januari 2013 19:42

Igår iaf så åt vi 3rättets med fina vänner, spelade roliga spel och hade grymt trevligt ! Tog oss lite alkohol och njöt :) barnen sov nästan hela kvällen fast Elliot vaknade vid 9 somnade igen vid halv 11 pigg pojke han medans storebror somnade i vanlig ordning kl 19.00 Tack så hjärtligt för igår underbar vänner men idag mår man som en levande människa iaf! Ont i ryggen huvudvärk och början på en förkylning :/
vid 00.00 så gick vi ut öppnade Chapman och firade in året tillsammans! Skickande även iväg ballonger som jag säger men heter säkert något helt annat ;-) hihi


2013

Idag iaf så vaknade Jamie kl 08.00 bara att kliva upp men fixade igång teletubbies åt han så han låg kvar i sängen och tittade på det! Söt han va när jan myste ner sig men nallarna och tittade <3 sen vaknade Elliot på det blev mediciner åt han sen mat och lägga han igen! Somnade om till halv 10 .. Upp frukost och tittade på soffan så låg Älsklingen där med MIN morgonrock och sov! Haha han somnade brevid mig när vi la oss men sen va han bara bort ;-) Jaja ibland klagar man inte då de är super skönt att ha sängen för sig själv! Men har dock alltid en liten kisse katt under täcket! Mys faktor! <3

Ne nu har mannen i huset kommit hem med hämtmat och film så god fortsättning alla fina!!

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards