Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Frida - 2 mars 2013 21:29

Blev ledig i helgen efter lite händelser!

Så igår lånade bästa farmor Jamie hela dagen hämtade han när Älsk slutade .. Sen Myskväll på kvällen

Idag tog vi barnen & Texas och följde med svärmor/farmor & faster Johanna & sophia och plast farfar Terje och sällskap från Skåne till ribbåsen ! Helt underbart när vi kom upp grillade korv & hamburgare :) sällskapet från Skåne har en dotter som är lika gammal som Jamie så dom leker och hade de väldigt kul! 1 år sen sist dom träffades men då va dom små men nu kan dom leka och ha sig :) efter nån timme borde storm så vi satt i kåtan och pratade drack kaffe och sen tog vi alla oss och åkte hem!

In på maxi för älsk beställde kyckling Tacos idag :) mums så gått de va ! När vi åt pratade vi om förlossningen med Elliot !! Hade Inge bedövning eller nånting körde bara två lustgass sen Inge mer! Älsk är impad och väldigt starkt gjort av mig sa han! :-) visst är väldig impad själv att stå ut 9 timmar med världens värkar och allt detta!!

Nu sover barnen och vi ska fortsätta mysa med film och godis :)

Lycklig man är att allt går bra :) då menar jag ALLT!!

Älskar mina barn & min sambo & djur MEST <3

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards