Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Frida - 18 mars 2013 19:51

Ja en väldigt roande morgon kan man säga! Vi vaknade kl halv 6 bara kliva upp och gosa med mina bästa <3
Sen frukost och leka sen somnade dom om igen vid halv 9 / 9 och då la jag mig också lite, han inte mer en lägga mig innan jag får ett sms av ?????? och måste säga att herregud vilken människan, tur man vet att fler som tycker de! Haha du gör bort dig själv ;-) Japp man blev kallad idag "dålig mamma" "mytoman" "lögnare " "helt jävla dum i huvudet " ja mer behöver jag inte säga! Men hålla huvudet högt för dig de tänker jag. Tur man kan klandra andra så lätt när dit förflutnan inte är ett dugg bra!! Jaja slut om de. Lärt mig detta att den människan inte kommer röra mig i ryggen ens lägre..

Även skriv till N om ursäkt att man kan ha så fel, men nu är de löst så känna skönt :-)

Ne vad säger man sängen strax trött
Som ett AS! Imorgon dejt på stan med
Fina vänner & underbara barnen.. :-) <3 ne juste jag lämnade hu alltid iväg
Mina barn så fort jag skulle göra nå!!! Hah vilken skämt!

- de du inte vet om dig själv vet alla andra!! ;-)

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards