Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Frida - 3 mars 2013 21:07

Haft en toppen dag !

Förmiddagen Ägnade jag mig med min bästaste vän Jessica! Satt och fika & snackade & skrattade och kollade på folk i över 2 timmar! Våra tokigheter ja haha vi kan allt vi ;-)

sen hemma vid halv 2 då blev de lite korv med bröd sen åka in till Mora och ut på isen och ha lite skojj :) faster Johanna följde också med!! Haha du är så roligt du fröken Johanna!! ;-) eller ska jag kalla dig smeknamnet Stefan gav dig ;-) haha nedå de ska jag inte göra! Hemlis ;-)

Kollade även lite Vasalopp och köpte godis där även cocosbollar ;-) mums va gott de va! Sen åkte vi lämnade Johanna sen blev de hämta pizza och sen hem! Barnen sover nu och vi ska mysa ner i soffan till film!!

Godnatt


Nu är de slut på att höra av mig till folk som inte ger mig någon respons tillbaka!! HÖRS

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards