Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Frida - 15 mars 2013 22:14

Otroligt lycklig & glad! Andra dagen för inskolningen idag och sen vart de till mormor för umgås lite! Hur underbart som helst att va där, hon va så pigg och pratade på och ja :D lycklig att se dig så mormor <3 så barnen och jag va där och så mamma & pappa, även har Jamie börja säga "momo" som är mormor & "mofmof" som är morfar!! Så duktig du är Jamie <3 Elliot han tog första kryp steget igår :-) underbart hur fint han utvecklas efter allt han varit med om!! Kämpen vår <3 så nu tar jag och Älsk avslutar kvällen med lite film och sen sova!! #16 timmar har jag varit vaken nu.. Gaah så trött jag är .. 


Blev ingen lång film utan blev sängen för min del! Fick duscha mysa med älsk och efter de blev de elda en brasa! Lite film vart de ju så pussats nog för idag så nu säger tant jag godnatt iaf!!


- är så les på att ta skit från alla håll och kanter! Släpp taget istället. De är inte jag som förlorar något utan NI!! ;-)

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards