Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Frida - 7 mars 2013 21:38

Har varit grymt bra, vaknade dock kl vart i 6 med att Jamie piggna till och sen Elliot så tog dom till sängen i vanlig ordning <3 sen vid 7 halv 8 åt vi frukost sen myste ring och lekte sen somna Elliot då började jag och Jamie göra klart oss går Bvc skulle bli 6 månades sprutan för E och 16 månaders sprutan för J .. Usch va mammas hjärta gjorde ont när de tog de på dom! För tårarna bara kom åt dom =( bästa moster följde med :) underbara syster Jessica skulle man aldrig klara sig utan <3

Sen skulle Elliot vara hos bror & Jenny så medan jag hade lite ärenden och sen luncha på stan med finaste vännerna Carolina & Jessica och underbara Jamie <3 som vanligt gjorde Jamie sitt bästa att springa ifrån mamma rakt in bakom diskerna på kaffestugan! Haha alltså jag trodde jag skulle dö av skämma !! Men inte då :) mammas charmtroll! Sen tittade vi en
Sväng på still sen hämta Elliot och sen hämtade vi Armani och sedan förbi Janina lämna honom och sen vidare till älsk för hämta kort och sen hämta Carro och vidare lämna Jessica och sen hem! ;-)

Vart och jobbat ett litet pass så nu ligger jag i sängen för äntligen sova! Helgen består av umgås med mina vackra barn <3

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards