Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Frida - 20 mars 2013 20:20

Idag blev de upp med tuppen, älskade Elliot vaknade tio i 5 i vanlig ordning men somnade tryckt in till oss <3 men kl 6 vaknade älskade Jamie.. Då blev de upp och hoppa, sen på de vaknade Elliot .. Vi åt frukost och hade de mysigt, Även lekte vi och hade otroligt kul :-) vid 9 somnade E och Jamie kl 10 så passade på knytta mig också lite. Vi vaknade alla kl halv 12 otroligt skönt.

Sen kom faster Johanna och hämtade oss för de skulle åter bli en dag på stan, OMG hoppas inte fel person läser detta att jag varit på stan med MINA barn då börjar väl h"n"s snack om du är så dåligt mamma och bara hänger på stan och fikar.. Alltså herregud.. Idagens läge får man inte göra vad man vill med sina barn .. Så du snacka inte till mig om saker du inte är ett skit bra på ;-)

Men blev en liten sväng på stan iaf köpa prisent till Älsklingen som blir 27 År på fredag :-) gamle gubben min <3
imorgon blir en hemma dag sen på fredag blir de stan köpa en liten till prisent sen hem baka tårta till min finaste man <3 köpte mig även ett par vår skor som är ROSA :-)) i löve it! Tack älskade bästa Jessica som hjälper mig med allt <3 du är bäst vid mina barn.. Dom älskar dig moster Jessica <3

Tack för kvällssamtalet alltid lika roande och trevligt :-) haha ja vi kan vi. PUSS BÄSTA SYSTER <3

Nu mys med babyy <3

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards