Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Frida - 5 mars 2013 14:05

Från helgen :)

Av Frida - 5 mars 2013 14:01

Igår så började vår träning så core eller hur se stavas körde vi först! Jag säger bara de man vet att man lever efteråt iaf! Trodde mitt huvud skulle sprängas efter ett tag!! Ojojoj .. Tror de blir träning kväll med fast då kör Co. Bara gym! Janina frid nästa gång vi kör core så ska jag allt va lite LITE mer tränad ;-) haha

Sen fick fröken limtiaco följa med mig
Och handla! Dagens kvällsamtal! Underbart! Gick i affären och lullade runt och prata ;-) hihi bästaste vän <3

Idag är vi alla helt sluta i kroppen Jamie spydde igår så ingen aning va det va! Två gånger :/ men nu är de bättre med de fast han är lös i magen så kanske är magsjukan som satt sig på honom :/ Lillevän <3 idag såg vi lite av hans favvo film #smurfarna so
Han älskar den! Medans då sov Elliot men när Jamie somnade sen vaknade Elliot men nu sover båda en liten stund.. När älsk & k kommer hem blir de vila för min del och sen laga mat sen maby träning!

- folket ja vad säger man.. Tragiskt att ha de beteende som du har!

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards