Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Frida - 26 mars 2013 22:26

Idag blev de ingen bra start men löste sig allt :-) dock inte min telefon som har både sprucken framsida & baksida!! Jippiii.. NOOOT

Sen möta upp bästa syster Jessica så vi solade och sen åkte vi på dollar och tills även maxi och köpa påsk godis ;-) köpte godis gör ett helt kompani ;-) hahahaha sen tog vi en pratstund utanför henne sen åkte jag hem..

Blev in igen sen på BVC med Elliot så morfar fick ta Jamie så dom har lekt idag :D sen efter BVC körde vi pappa till jobbet och sen hämta Cissi och sen hämta Jamie :-) vi har haft en bra kväll med dricka kaffe fixa naglar som gick åt helvete för mig iaf ;-) haha men sen fick jag höra årets bästa låt som min gamla klass kompis från 1 till 9an har gjort! så sjukt jävla bra..

Nu sängen och invänta min man, imorgon jobb sen träffa kusin Sabina som man inte träffat på evigheter! Kommer bli kul..

Godnatt

- förstår inte va de är men nånting är de!!

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards