Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Frida - 16 mars 2013 21:55

Helt underbart vilken dag!

Sovmorgon till 8 sen mysa i sängen med prinsarna, pappa jobbade så ensamma blev vi på morgonen.. Upp vid 9 åt frukost sen blev de städa undan lite här hemma och allt va de vart!! ;-) sen kom farmor & fastrarna Johanna & Bella! Lekte med barnen & så fikade vi och snackade allmänt.
Efter som åkte blev de upp till mormor & morfar och äta middag.. Mums så gått de va. Sen blev de lek för barnen med deras kusin Moa! Underbara flicka. Allt lik sin pappa hon.. :-) ??? de ;-)

Blev där ett tag sen in och hälsa på min älskade bästaste vän/Syster Jessica <3 även skulle jag hämta filmer men vart ej så!!

Sen hem till mina föräldrar igen för hämta älsk & barnen för hem och sova :-) nu sover dom sen någon timme tillbaka och vi ska också krypa ner !!

Imorgon väntas en dag på isen för grilla korg och ha de bra!! :)

Livet är underbart. Kan inte begära mer, vet vilka mina ÄKTA vänner är och min familj och släkt och allt är underbart. Även nytt jobb med underbara kollegor! ;-) PUSSSSSSS

Ha en underbar helg alla fina..

Av Frida - 16 mars 2013 21:50

Helt underbart vilken dag!

Sovmorgon till 8 sen mysa i sängen med prinsarna, pappa jobbade så ensamma blev vi på morgonen.. Upp vid 9 åt frukost sen blev de städa undan lite här hemma och allt va de vart!! ;-) sen kom farmor & fastrarna Johanna & Bella! Lekte med barnen & så fikade vi och snackade allmänt.
Efter som åkte blev de upp till mormor & morfar och äta middag.. Mums så gått de va. Sen blev de lek för barnen med deras kusin Moa! Underbara flicka. Allt lik sin pappa hon.. :-) ??? de ;-)

Blev där ett tag sen in och hälsa på min älskade bästaste vän/Syster Jessica <3 även skulle jag hämta filmer men vart ej så!!

Sen hem till mina föräldrar igen för hämta älsk & barnen för hem och sova :-) nu sover dom sen någon timme tillbaka och vi ska också krypa ner !!

Imorgon väntas en dag på isen för grilla korg och ha de bra!! :)

Livet är underbart. Kan inte begära mer, vet vilka mina ÄKTA vänner är och min familj och släkt och allt är underbart. Även nytt jobb med underbara kollegor! ;-) PUSSSSSSS

Ha en underbar helg alla fina..

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards