Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Frida - 8 februari 2013 12:44

Jag vet! Men min tid jag har över umgås jag extra med min vackra söner jag har <3

I veckan har de blivit besök i Falun med Elliot allt visade sig vara jätte bra, så otroligt glada föräldrar :)
Även tog de prover på han som vi väntar nu om vi kan sluta med järnet! :) tisdag vart de och söka jobb börjar i helgen ! Känns bra men bil inte vara på donken så hoppas de andra jobbet hör av sig snart :)

Onsdags blev de återbesök igen fast i Mora hos en sjukgymnast ! Hon tyckte han va jätte duktig så de kändes jätte bra :) Sen blev de fika på stan med barnen & Jessi & S ! Sen en runda på stan sen fortsatta vi med en sväng förbi sötaste Janina :) drack kaffe medan Janina & S tog hand om barnen lite :) kommer bli bra föräldrar när de väl nu händer om 10 år ;-)
På kvällen blev de ansiktsmask sån där sak som tar bort poler men inte för jag har några med testar ändå ;-) fy fasen hur ont de gjorde när man skulle ta bort den! Mina kinder usch fick mig allt en tår! :-/

Nu sover Jamie sin lunch & Elliot vaknade en sväng så får se om han somnar om!

Så för mig blir de kaffe & One tree Hill och vänta in min man :)

Jessica värdens bästa moster/syster vi älskar dig så fruktansvärt mycket! De är du som vet allt om mig! Allt jag tänker & tycker! Du är den bästa vän man kan önska sig! Dig håller jag hårt livet ut <3 puss puss <3

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards