Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Frida - 21 februari 2013 09:13

Upp och hoppat mycket inatt då de små sovit dåligt :/ sen vaknade Elliot kl 6 och varit jätte gnällig hela morgonen fick väl mig en stund då Jamie & jag kunde äta frukost! Jamie vaknade kl 7 så tidig morgon! Är helt slut !!

Nu har jag lagt båda för lite tidig Lundh sova då båda va jätte trötta.. Elliot sover men Jamie pratar i sin säng hör ja! Men han somnar nog snart ..

Jag ligger och även i sängen då jag är fruktansvärt trött & sliten!! Får se om man får en liten vila innan Elliot vaknar! Nu mysa med mina pälsbollar



Lovely Lovely


Även idag känns de som en irriterad dag! Trött på att man aldrig får svar & trött på att vänta ! De är egentligen inte JAG som ska ta ansvaret att höra av sig !!! De är DU...

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards