Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Frida - 13 februari 2013 20:56

Idag blev de lite ärenden för söka lite jobb, så Janina hängde på mig ner då hon skulle tala med sin chef hon med!
Sen hem till henne och släppa av henne så möte jag upp Jessica vi tog en lunch sen åkte till en och boka tid för jobb! Spännande! Hoppas hoppas nu! Nästa vecks möta så håller en tumme så betyder de tur ;-)

Sen hem så skoj bråkade jag och min man !! Haha alltid lite roligt ;-))

Nu efter en hostande dag för både mig & barnen så sover dom & jag tittar OTH!! Inväntar min kvällsjobbaren <3

Av Frida - 13 februari 2013 20:56

Idag blev de lite ärenden för söka lite jobb, så Janina hängde på mig ner då hon skulle tala med sin chef hon med!
Sen hem till henne och släppa av henne så möte jag upp Jessica vi tog en lunch sen åkte till en och boka tid för jobb! Spännande! Hoppas hoppas nu! Nästa vecks möta så håller en tumme så betyder de tur ;-)

Sen hem så skoj bråkade jag och min man !! Haha alltid lite roligt ;-))

Nu efter en hostande dag för både mig & barnen så sover dom & jag tittar OTH!! Inväntar min kvällsjobbaren <3

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards