Alla inlägg den 14 februari 2013

<3

Av Frida - 14 februari 2013 22:43

Glömde även säga att när Älsk & pappa kom hem så stod jag i köket så kommer Jamie in med en sån otroligt vacker ros! Åh fick mig en tår allt!! Tack mina älskade barn & man för en helt underbar dag <3 ni äger mitt hjärta föralltid <3

Av Frida - 14 februari 2013 22:38

Denna Valentine's Day blev jag sjuk så en hel dag inne med mycket mys med dom bästa, älsklingen tog vab för att hjälpa mig hemma och rå om oss extra mycket <3 underbart !!

Han & Jamie åkte in och handlade go mat och massa massa gått till oss alla! Lovely!!

Kollar klart på OTH säsong 8 nu så lär väl svänga förbi med de till Jessica när jag blir frisk eller om hon kommer ut de visar sig!! Blev även en Wallander film & mys! Barnen somnade sött redan kl kvart i 8 så egen tid tyckte kanske dom vi skulle ha på Valentine's Day !! ;-) våra kärleksbarn <3 men dock har vi haft två pälsbollar som lekt och tokar runt under filmen! ;-) busiga så!
Kvällsrundan med Texas tog älsk nu så snart bli de sova för oss också ;-)
Alla hjärtans dag kväll får se vad som händer ;-) haha

Dock tar min hosta koll på mig så antar de bli sova !! Älsk köpte host medicin åt mig så hoppas de går över snart!!!

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards