Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Frida - 28 februari 2013 19:50

I hela kroppen! Stress dag med att skynda till Bvc som pappan tog Jamie till med så dykte de upp att jag sett fel på månad utan att de va den 28 mars! Men så kom dom hem vi drack lite kaffe sen fick jag lova att åka till jobbet !! Hem sen då åkte älsk på jobb så in genom dörren han ut fast pussades såklart innan han fick åka iväg! :) ett måste även barnen :)) LOVE <3

Barnen har gnälligt & skulle leka och allt så nu sover dom båda och jag ligger nerbäddad i soffan för lite serier sen sova! As trött får se om kg orkar vara vaken till älsklingen slutar men det tror jag inte ! Men får se om hans önskan kommer slå in ;-)

Möte imorgon!! Längtar sen jobb pass på 9 timmar! Även älsk jobbar så Jamie blir hos moster Jessica & Elliot troligtvis hos faster Johanna!

Ne godnatt på er och hej

Love

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards