Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Frida - 27 februari 2013 13:03

Sånt sjukt roligt beked idag ! Finns inte ord hur lycklig jag är.. :D

Vart lunch dejt med Janina på stan sen titta lite affärer sen fixade vi gym kort! Nu är jag snart helt frisk så då blir de gym gym gym !! ;-) sen blev de bråttom där ifrån köra Janina till noret då hennes hästar hade rymt :/ men fick ett samtal att dom mådde bra och att dom hade fått in dom! Så de va väldigt skönt! Nu är jag hemma, älsklingen åkte för Besikta bilen och jag ska leka med de små innan jag ska laga lite mat och sen vänta in Faster Johanna som blir barnvakt åt de vackra ikv :) jobb jobb för min del !

Så slutar jag och Älsk samtidigt!

Men trevlig dag på er! För min dag är underbart BRA!! Happygirl!!!!! :D

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards