Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Frida - 23 februari 2013 23:56

Imorse vaknade de små kl halv 8 så för oss att bara kliva upp och ge dom frukost! :) k sov hos farmor inatt så dom lämnade han när jag va på jobbet!! Innan jobbet blev de lite mys med älskade barnen & S <3 sen lämna dom för en dag med pappa sin :D underbar han är mot våra barn :) lycklig jag som fått son fin man & pappa till mina älskade barn :) Lovely!!

9 timmars pass idag helt kung älskar jobbet då Alla är grymt trevliga :) visst alla tycker de är ett skit jobb men de är folk som inte tål stress de ;-) hah
Så i mars kommer de in massa STÅLAR !! Wohooooo

När jag kom hem låg barnen i sängarna och skulle sova med Jamie vart så glad när jag kom hem så han skulle inte sova! men han fick en flaska välling och somnade som en stock, Elliot myste med oss en stund men somnade också direkt sen!
Haft mys kväll med Älskii så nu ska vi krypa under täcket för sova ;-))) sova sova !! Haha

Puss & godnatt!

Love / Frida

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards