Alla inlägg den 26 februari 2013

Hah

Av Frida - 26 februari 2013 21:23

Vad är problemet med folk i dagens läge ? Våga stå för de du tycker och tänker och ta de med personen istället för att skita i de och gå runt och snacka massa skit!! Pinsamt!!

Är de någon som har emot mig så säg de istället för att låta de vara ? Det är bara så jäkla pinsamt, löjligt och omoget! Vissa dig vuxen och stå för de du tycker! Sanningen kommer alltid fram vare sig du vill eller inte!!

Tur man själv vågar säga till folk de man tycker och tänker!

Pröva ni med ;-)

Av Frida - 26 februari 2013 20:50


Jamie somnade klockan 7 och Elliot kl 8 typ så nu myste jag ner i soffan med täcke och lite kvälls fika och tittar på twilight ! Gryma filmer!

Imorgon dejt med Janina fixa lite jag & hon :) <3
Så barnen blir hemma med deras bästa pappa <3

Älskade S vi har varit med om mycket du & jag gått igenom de mesta! Vi är starka & klarar allt tillsammans! Lite bråk gör inte oss nånting eftersom de är bra att bråka lite ibland! Stärker vårar förhållande och så är de roligt oc bråka !! Haha ja man skrattar åt de! Men nu efter mitt PMS så har vi varit glada :D hihi även mina hormoner kvar i kroppen så blir ju värre än! Men får hoppas dom åker ur snart ;-) men som sagt jag älskar dig Stefan Pers! Är bara dig som sambo jag vill leva med! Du är snygg, snälla, vacker, underbar, å ja allt! <3 tack för du är du och pappa till mina barn! Massvis med
Kärlek till dig & våra fantastiska barn <3

Love Frida

Av Frida - 26 februari 2013 16:18

Vecko handlat idag om de inte blev mer en bara vecko handla! OMG ;-) haha sen åkte vi hem åt mysig
Frukost sen lekte vi och spelade musik & dansade :) närmade sig kl 12 då blev se lunch sova för se små, sen blev de mys med älsk och vi värja laga lunch <3

Nu film mys med mina små trollungar <3 helt underbart va glad ni kan göra
Mig :) love love love på er <3

Stefan min man som jag älskar dig du gör mig så lycklig <3

Roligt med fantasi vissa har! Haha ja kom med nå bättre va ;-)

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards