Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Frida - 20 februari 2013 21:34

Halloj

Idag blev de upp tidigt fixa sig väcka barn ge frukost och klä dom sen vidare hem till mina föräldrar sen vidare köra Kevin till skolan sen vidare upp med Elliot till Carolina sen vidare till älsklingen för ge han lite frukost sen vidare och hämta Janina sen skulle jag på möte med då va hon sjuk så får ringa nästa vecka igen och be i tid!

Då blev de åka till Carolina igen satt vi där och snacka lite till kl blev 10 sen vidare ner på stan för käka frukost/lunch på kaffestugan !
Även kom Jamie efter ett tag så han med fick fika gått :)

Sen blev de kika på lite affärer !! Jamie sprider runt överallt i affärerna men men så barn gör ;-)) även tog han mammas hand och vi skulle gå hand i hand! Helt underbart mammas lilla charmtroll <3 även charmade våra barn en söt liten tant på CUBUS!! Hihi hon blev helt röd av hur dom log åt henne :)) hihi ja våra barn kan dom :) <3

Hittade mig lite goa saker på stan sen blev de hem och se om Jamie ville sova en stund med inte då han somnade i bilen på vägen hem! Så vi åkte in igen för hämta pappa & k!
Sen handling blev de sen hem!! Säger bara OMG aTt handla med tre barn!! Aldrig mer!! ;-)

Nu sover alla barn och även jag med! Godnatt är helt slut i kroppen och i helgen väntas jobb!! Lovely!!

Sen även till min sjuka vän Jessica limtiaco!! BLI FRISK JAG BEHÖVER DIG <33 krya krya krya !!! Puss älskar dig min bästa syster <3 även barnen saknar dig <33

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards