Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Frida - 17 februari 2013 22:49

Är fortfarande sjuk så inte många timmars sömn inatt då Elliot har varit bökig! Men vi höll på med honom sen somnade han brevid oss <3 en halv natt i sitt rum men sen mamma & pappa saknad <3

Så idag kl 12 gick jag och la mig medan barnen sov och sov till kl 3 dock hade barnen vaknat kl 2 men älsklingen tyckte jag skulle vila lite till :) snällt av honom <3 så barnen & han kom och välte mig! Bättre en de att bli väckt finns inte!
Sen gjorde jag mat vi åt ! Tog vi även en promnedan ut och leka i snön :) helt underbart trevligt Jamie älskar snön! Så vi försökte bygga en snö gubbe men de gick inte alls!! Haha ;-)

Sen gick vi in lekte och hade oss sen blev de sent och läggdags för de små! Dom somnade typ 20.00 båda! Så vi bestämde hem pizza av mina fina föräldrar som vi åt och hade mys! Nu dags för sängen för min del och hoppas på sömn inatt!!

Puss

Man slutar aldrig förvånas!!
Skulle skämta ja! Men men ...

Hoppas en dag..

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards