Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Frida - 16 februari 2013 22:08

Idag har de varit ek städ dag & fix & trix & lek & duscha & allt ā vi gjort :)
Familje dag <3 trots man är sjuk så får man ha humöret på topp och energin till min finaste familj <3

Fixat Elliot rum idag så första natten för honom blir de där inatt! Jamie somnade redan kl tjugo över 7 när vi kom hem. Vi hade varit & handlat hela familjen för mys kväll med våra vackra barn men båda somnade ;-) sen efter en stund vaknade E med hosta så fick han komma upp men somnade igen efter en liten stund :) så vi har myst på jag & älsklingen <3 sett på twilight breakin dawon 2!! Hur bra som helt! Love it <3

Nu vart de sängen för min del & spel för big man i huset ;-)
Helt underbart skönt att lägga sig i nya säng kläder ! Fick hjälp av älsk denna gång!! Haha så söt du är mannen i mitt liv <3

Ne men godnatt hörrni så hörs vi säkerligen imorgon!!!

XOX

"embarrassing"

Man ska lära sig av sina misstag, men de går inte om man !!!

Presentation


21 årig mamma till två underbara pojkar som är en på 17 Månader & en på 8 Månader mitt allt mina bästa Prinsar! Även en underbar Sambo .. Livet är underbart kan inte klaga nå alls på detta. Några frågar så bara fråga! :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards